×

10 Idees per regalar "Salut i Bienestar" aquest Nadal

10 IDEES PER REGALAR "SALUT i BENESTAR" AQUEST NADAL

En una nova entrada del nostre blog, parlarem sobre: "10 Idees per ragalar Salut i Benestar aquest Nadal".

Les festes de Nadal ja són aquí i amb ella els regals per aquestes dates. Per aquesta raó per aquestes dates aportarem idees per regalar salut i qualitat de vida aquest Nadal.

Ja has pensat que regalaràs aquestes festes? En aquest article volem donar idees per regalar aquestes festes de Nadal. A continuació, us explicarem les nostres propostes per regalar salut durant aquestes festes:


10 Idees per regalar Salut i Benestar aquest Nadal:

1. Caminador - Rollator: potser un bon moment per aportar seguretat i comodidad durant la marxa. Els Rollators - Caminador són ideals per sortir a donar un passeig, comprar i assentar-se en qualsevol lloc quan sigui necessari.

Imatge del Rollator Server ideal per sortir a donar un passeig amb total seguretat i comoditat    

                      

2. Manta elèctrica: són mantes que aporten calor terapèutic a les zones on apareixen dolències musculars. Ideal per col.locar a les cervicals, dorsals i/o lumbars, sent un regal ideal tant per joves com per persones més grans.

Imatge de la Manta elèctrica de calor que cobreix les cervicals, dorsals i lumbars

3. Sillón de relax y elevadores: un sillón cómodo para el salón del domicilio puede ser una idea ideal para regalar estas Navidades. En él podrá ver la televisión, disfrutar de un buen descanso, y con un manejo fácil mediante un mando que permite colocar el sillón el tres posiciones: incorporado, sentado o tumbado. 

   Imagen del Sillón de relax y elevador, en posición de incorporación           

            

4. Estudio biomecánico de la pisada: el estudio de la pisada consiste en una serie de pruebas para analizar el movimiento al hacer la marcha tanto en estático como en dinámico. Por ello, nuestros especialistas pueden hacer un análisis indispensable para la fabricación de plantillas ortopédicas a medida.

Imatge del Estudi biomecànic de la petjada digitalitzat      

                                                             

5. Pedalier: es un aparato muy útil para hacer ejercicio en casa. Se dispone de diversos tipos de pedaliers: el básico, con pantalla eléctrica, eléctrico o el de pies y manos a la vez.

Se puede utilizar en el sofá o bien sentados en una silla, ejercitando los pies o bien las manos. Ideal en estos tiempos que tantas horas hemos pasado en casa. Los beneficios de estos pedaliers son incuantificables para quien lo utiliza.

       

Imagen del Pedalier eléctrico, útil para pies y/o manos                                

6. Tensiómetros: es un buen momento para regalar un aparato que se tendría que tener en casa siempre. Los tensiómetros son aparatos para tener en casa y controlarse las posibles alteraciones de la tensión arterial. Existen tensiómetros de brazo y tensiómetros de muñeca.

      

Imagen del Tensiómetro de muñeca

7. Ayudas para vestirse: cuando por alguna razón dejamos de poder realizar cosas del día a día por dificultades, como vestirnos, escribir, hacer la comida... Por ello existen complementos para ayudar a vestirse como son calzadores, calzadores de medias, calzadores de calcetines, abrochabotones, pinzas ergonómicas.

Imatge del Complement per posar-se les mitges de forma fácil i senzilla                                                          

Link de "Ajudes per vestir-se": https://www.ortopedialloretsalut.com/cat/serveis/ayudas-para-vestirse                       

8. Simulador de marxa: el sedentarisme és un factor de risc per problemes cardiovasculars. Actualment, amb els temps que corren passem moltes hores asseguts. Per aquesta raó existeix el Simulador de marxa que ajuda a prevenir aquests riscos.

 

Imatge del Simulador de marxa     

                   

9. Electroestimulación tipo TENS o EMS: la electroestimulación es una terapia que trabaja mediante un aparato que envia impulsos eléctricos para aliviar y mejorar dolores de rodilla, cervicales, lumbares, dorsales, muñeca.. y también sirve para hacer musculación de alguna zona lesionada. 

Imatge del Electroestimulador Chattanoga Rehab                                             

10. Scooter eléctrico: un scooter eléctrico puede ser un regalo estrella para estas navidades. Es ideal para que la persona que lo necesite pueda salir de casa de la forma más práctica, cómoda y segura para poder dar una vuelta al aire libre y de forma independiente. 

Imatge del Scooter elèctric Alya ideal per regalar aquest Nadal

A continuació deixem un link de la nostre botiga online amb "Idees per regalar aquest Nadal":

https://www.ortopedialloretsalut.com/cat/compra-online/ideas-para-regalar-estas-navidades     

Per més informació sobre 10 Idees per regalar Salut i Benestar aquest Nadal no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres al 972 36 98 63 o info@ortopedialloretsalut.com

A Ortopèdia Lloret Salut oferim enviaments a tota la península

Llistat de categories

Productes Recomanats

0

Serveis relacionats