Genollera Genutrain

Genollera GENUTRAIN

Ortèsis de genoll GENUTRAIN de la marca Bauerfeind confeccionada en teixit elàstic i disseny anatòmic, amb fleixos laterals i coixinet de viscoelàstic integrada en el teixit que rodeja la rótula exercint un massatge per la reabsorció de l'edema y hematomes. El teixit porta compressió per estimular la propiocepció i facilitar la recuperació articular.

Efectes

• El coixinet Omega redistribueix la compressió del vendatge des de la ròtula cap a les parts toves del voltant.
  • Els moviments de l'articulació del genoll provocan un massatge sobre les estructures toves a través de la deformació del coixinet anular.
  • El efecte de compressió i massatge accelera la reabsorció dels edemes i vessaments, i contribueix a alleugerir el dolor.
  • Els punts de pressió del coixinet Omega fan pressió sobre la grassa de Hoffa. Provocant una descarga de la pressió i redueix el dolor de la zona.
  • Las parts laterals del coixinet Omega arriben fins la part davantera del menisc i produeixen una compressió intermitent que contribueix a aliviar el dolor.
  • La complexa estimulació dels propioceptors pel vendatge tenen efecte positiu sobre la zona sensomotricitat i també sobre el control de la musculatura.

Indicat en:

• Trastorns crónics, postraumàtics o post-operatoris de les parts toves en la zona de l'articulació del genoll (tendinopatia, lligamentosis d'inserció, meniscopatia, artrosis, artritits).
  • Vessament de l'articulació.
  • Tendència a la inestabilitat

Genollera GENUTRAIN